середа, 15 березня 2023 р.

БІБЛІОТЕКАР РЕКОМЕНДУЄ: ЛЮДМИЛА ОХРІМЕНКО

 

  






14 березня в центральній бібліотеці нашого міста відбулася зустріч з  харківською письменницею Людмилою Охріменко, на якій були присутні бібліотекарі нашої книгозбірні.


 


 Насамперед, авторка презентувала свій воєнний роман «Оскар». Він отримав відзнаку на Міжнародному літературному конкурсі "Коронація слова – 2021" як найкращий роман на воєнну тематику. В основі твору – історія українського розвідника, який потрапляє в полон на початку 2015 року.

  Про історію написання роману авторка зауважує: «До мене, як до волонтерки, часто звертаються військові. Так трапилося і цього разу, відкрила фейсбук і побачила під своїм старим постом коментар людини у однострої: «Мені дуже потрібна ваша допомога!».

  Згодом з’ясувалося, що військовий звернувся до мене з проханням написати про нього книжку, про його долю, службу, полон. 

Я прочитала його розповідь, запропонувала пробну главу, і ми дійшли згоди, бо мене зацікавила його історія, а йому сподобався мій художній стиль і відчуття слова. 

  Пропрацювали разом два місяці, а потім, майже наприкінці написання першої частини нашого спільного твору він зник. Ні повідомлень, ні телефонних дзвінків, ні відповідей на мої звернення… Що сталося з ним, не знаю. Другу частину роботи я написала сама. Звичайно, використовуючи ті його розповіді, які не увійшли у першу частину книжки. Чи вигадана вона? Чи про щось-таки обмовився мій знайомець?.. Чи зрозуміла я його прагнення до вищої справедливості? А може помилилася? Теж не знаю. Знаю лише, що герой мого твору – справжня людина, справжній чоловік, справжній українець, справжній син свого народу.

  Сподіваюся, що я виконала свою місію.» 

«Зараз я розумію, що ця книжка, що вийшла у 2021, є книжкою-попередженням: що не потрібно розслаблюватися, що війна почалася у 2014 і нікуди не поділася, що ми обов’язково маємо перемогти!», – стверджує письменниця.

  У доробку письменниці – три книжки на воєнну тематику. Окрім "Оскара", це роман "Пригоди мухи в окропі на окупованій території" та збірка "Волонтерські історії".

  Гості бібліотеки із задоволенням і цікавістю слухали розповіді, що лягли в основу книг. Авторка розкрила деякі секрети своєї творчої майстерності, а також які життєві ситуації спонукали її до написання романів. 



Дякуємо авторці за теплу зустріч , цікаве спілкування.


Довідка

  Людмила Охріменко, три освіти, дві – з відзнакою. Кримчанка.  Писати почала ще у дитинстві. Вважала свою творчість аматорством, та й у 90-ті роки потрібно було багато працювати, щоб прогодувати двох дітей.   Займалася бізнесом. Багато років працювала  на державній службі. 

 З 2014 року займається волонтерською діяльністю. До 2016 їздила на передову, а потім почала писати книжки про війну. На тепер віддає прибуток від продажу книжок на допомогу ЗСУ.

 Упевнена, що українці не вчать свою мову, вони її згадують. Потрібно лише ухвалити для себе таке рішення: говорити, писати, читати лише рідною мовою! 

На сьогодні видано 5 романів і 1 оповідання українською мовою авторства Людмили Охріменко. 

Немає коментарів:

Дописати коментар