середу, 1 жовтня 2014 р.

КНИЖКОВА ЛІКАРНЯ

Я – лікар книжковий. Я книги лікую,
Я хворі сторінки їм ремонтую.
Мої пацієнти – брудні і з дірками.
Кому з вас погано – ходімо із нами!
Я дам вам сорочку з паперу і клею,
Щоб книги зцілили, в лікарні усе є.
    Під таким гаслом працює "КНИЖКОВА ЛІКАРНЯ "  
в нашій бібліотеці. В ній діти лікують хворі книги. Звідси старі, пошарпані книжки виходять такими приємними на вигляд, що їх відразу хочеться взяти до рук і прочитати.

     Правила ремонту книги
☼Якщо на книзі чорна пляма:
промити марганцем, або розчином лимонної кислоти, заржавілі плями аналогічно.
Якщо жирна пляма:
прогладити через промокашку, або протерти м'якушкою теплого хліба.
☼Якщо книга промокла:

між сторінками покласти промокальний папір, а книгу під прес.
☼Якщо є сліди від пальців:

потерти мильною ганчіркою.
☼Якщо у книги відірвалася обкладинка:

потрібно з марлі або ситцю вирізати полоску завширшки 5-6 см в висоту книжки, намазавши тканину клеєм.
☼Якщо у сторінки відірвався кутик:

акуратно підклеїти трикутник білого паперу, а потім відрізати виступаючу кромку.
☼Яким клеєм можна відремонтувати книгу:

потрібен клейстер, або скотч.
Як заклеїти розірвану навпіл книгу, сторінку:
заклеїти прозорим папером, або скотчем, щоб видно було текст з обох боків.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар